Halaman

SELUAR DALAM HITLER BERHARGA AS$6,700




Seorang individu warga AS sanggup membayar sebanyak AS$6,700 (RM28,000) untuk memiliki seluar dalam terpakai Adolf Hitler melalui satu lelongan yang diadakan oleh Firma Lelongan Alexander Historical, Maryland. Bagaimanapun identiti pembeli itu tidak didedahkan kepada umum.

Menurut maklumat dari Firma Lelongan tersebut pembeli akan meletakkan seluar dalam itu dalam bingkai gambar dan menggantung pada dinding kediamannya. Pada kebiasaannya barangan milik pemimpin parti Nazi akan dibeli oleh pembeli dari koleksi memorabilia menggerunkan dan barangan yang menjadikan bahan lawak seperti seluar dalam tersebut. Seluar dalam milik isteri Adolf Hitler iaitu Eva Braun pun pernah dijual dengan harga yang mahal.

Seluar dalam yang mempunyai ukuran pinggang 39 inci dan logo dua abjad iaitu 'A.H' ditinggalkan di Hotel Parkhotel Graz, Austria ketika pemimpin Jerman itu menginap disitu pada April 1938. Seluar dalam itu disimpan oleh keluarga pemilik hotel itu hampir 80 tahun sebelum ditawarkan untuk jualan.

1 ulasan:

Keto BHB Gummies berkata...

By doing it, it is advised to Diet Pills frequently. There are no lasting suspicions on this theme. Eventually, I'm fine now. Permit me tell you, those were quite a few costly repairs. If it sounds scary, it isn't. Things have been trying recently. I actually played around with Diet Pills. You ought to keep your passion alive. My Diet Pills challenge was late.

https://www.offerplox.com/weight-loss/dietoxone/

https://www.offerplox.com/weight-loss/ketoxplode-avis/
https://www.offerplox.com/weight-loss/brulafine-avis/
https://www.offerplox.com/e-commerce/vacuumgo-pro/
https://www.eunews24.com/sponsored/cortexi-reviews-2023-update-hearing-aid-to-support-healthy-hearing-consumer-reports-cortexi-drops-scam/
https://www.eunews24.com/sponsored/acv-for-health-keto-gummies-explained-2023-simpli-health-keto-acv-gummies-side-effects-apple-cider-vinegar-gummies-reviews/