Halaman

9 Pengakuan Kreatif Pelajar Malaysia Untuk Berjimat Di Dalam Kehidupan Kolej

Tidak diragui lagi pelajar Malaysia memang  genius. Antara pelajar ini memberitahu kita kehidupan sebenar mereka mengenai apa yang mereka telah lakukan, dari pengeringan pakaian sehingga mendapat WiFi percuma ...

1. "Saya menggunakan pelurus rambut untuk menyeterika baju saya"

2. "Saya duduk di luar Starbucks untuk mendapat WiFi percuma mereka"

3. "Saya membuat sandwic panggang keju menggunakan seterika"

4. "Saya menggunakan cerek untuk memasak mi segera kerana saya tidak mempunyai periuk"

5. "Saya mengunakan bekas roll tandas untuk simpan alat tulis"

6. "Saya menggunakan kotak pizza sebagai dustpan kerana dustpan itu dicuri"

7. "Pakaian saya basah jadi saya keringkan dengan mengikat kepada kipas siling dan menghidupkannya pada kelajuan maksimum"

8. "Saya menggunakan sebuah karton telur sebagai tapak bagi menyejukkan komputer riba saya"

9. "Saya menyembur Febreze ke udara untuk menghilangkan bau peluh dan hapak"


Tiada ulasan: