Halaman

Cinta Tidak Mengenal Usia

Betul lah ungkapan yang kita pernah dengar "cinta tidak mengenali usia", seperti lelaki yang bernama  Kyle Jones berusia 31 tahun dari Pittsburgh, Amerika Syarikat mendedahkan bahawa dia mempunyai seorang kekasih yang berumur dua kali ganda lebih tua daripada usianya.

Terkini beliau bercinta dengan seorang wanita berusia 65 tahun yang dikenali sebagai Karen selepas berkenalan menerusi laman web mencari jodoh. Sejak 5 tahun lalu dia hanya bercinta dengan wanita berusia 60 tahun ke atas kerana mendapatti wanita berusia lebih cantik dan menghairahkan.

Bekas kekasihnya yang paling tua berusia 91 tahun dan mempunyai hubungan yang sangat hebat satu ketika dahulu. Kyle Jones sangat menyukai kesemuanya berkenaan wanita tua, bau dan wajah, malah gigi palsu mereka boleh membuatkan dia ghairah.

Fanatiknya terhadap wanita tua ini bermula sejak Kyle Jones masih bersekolah pada ketika itu umurnya 18 tahun dan telah menjalinkan hubungan cinta dengan seorang wanita berusia 60-an.

Antara bekas bekas kekasih Kyle Jones dengan wanita berumur seperti dibawah:-

 Marjorie McCool 91 dan Anna Roland 68 tahun

Karen
Macam macam ragam manusia di akhir zaman ini, terserahlah pada kita untuk menerima atau menolaknya. Tidak semestinya apa yang kita fikir tidak logik tentang sesuatu perkara itu boleh disamakan dengan pemikiran orang lain kerana pandangan setiap orang berbeza beza.

Tiada ulasan: