Halaman

Kehebatan Disneyland Paris yang Perlu Anda Tahu.

Tak pernah ke Disneyland? Ini peluang untuk anda menyertai percutian ke Disneyland Paris dengan keluarga anda.
Bayangkan kalau boleh pergi ke Disneyland Paris secara PERCUMA? Pastinya seronokkan

Apa Yang best di Disneyland Paris ialah :-

1.Taman tema permainan yang sentiasa menjadi idaman kunjungan pelawat ke Paris ini.
2.Dapat melihat dengan lebih dekat beberapa watak utama filem-filem keluaran Walt Disney serta beramah mesra dan  mengambil gambar mereka.
3.Alami lah Kehebatan Armageddon Special Effects. Ia merupakan satu tarikan  yang mengagumkan dengan kesan khas yang betul-betul menarik dan memberi  kesan untuk suasana ruang angkasa.
4.Acara yang dianggap sebagai kemuncak hiburan di Disneyland itu bermula  dengan persembahan teater oleh watat-watak Disney sebelum diakhiri  dengan persembahan bunga api yang menghidupkan keajaipan alam Disney.
5.Alami dramatik Mickey dan rakan-rakan melalui persembahan Buffalo Bill's  Wild West, teater IMAX yang menayangkan filem-filem terkini, bersantai  di kafe atau menjenguk sedikit cenderahati di Planet Hollywood.
6.Memberi peluang menginap di dalam 'istana' seperti keluarga di raja.  Penginapan yang boleh dipilih di salah satu daripada tujuh Hotel Disney  itu ditawarkan mengikut tema-tema tertentu.
7.Tiket satu hari untuk dewasa dijual pada harga kira-kira RM300 untuk  dewasa dan RM270 untuk kanak-kanak berusia tiga hingga 11 tahun.

Dengan  hiburan tanpa henti, permainan berteknologi tinggi, hiasan kota fantasi  dan kemeriahan watak Disney, harga yang dibayar tidaklah terlalu mahal.

Tiada ulasan: